La companyia nord-americana Yahoo llançarà durant la primera meitat d’aquest any Livestand, un quiosc digital que pot ser personalitzat per a tauletes i dispositius mòbils. Està previst que arribi als Estats Units a mitjans de 2011 en forma d’aplicacions per a iPad i tauletes que funcionin amb el sistema Android.

La nova plataforma editorial d’aquest gegant d’internet oferirà tot el contingut de la seva llibreria digital, que podrà actualitzar-se contínuament i adaptar-se a les preferències de cada persona i context.

Livestand arribarà inicialment per a tauletes, i més tard seran disponibles també les versions per a telèfon mòbil i ordinadors. Segons informa Yahoo en un comunicat, el quiosc digital està concebut amb un disseny tàctil “molt intuïtiu” i d’ús senzill, que dóna prioritat al contingut sense descuidar l’aparença.

Per la seva part, els editors i anunciants podran oferir continguts a escala global, passant la selecció prèvia que en faran els usuaris a través de les seves preferències. La llibreria digital de Yahoo inclou notícies, esports, finances i el portal de fotografies Flickr, entre d’altres.