comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 03 Gener 2018 a les 18:10

L'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC), l'Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Associació Espanyola d'Anunciants (aea) han obert la convocatòria del concurs per adjudicar el mesurament de les audiències digitals.

El contracte és de tres anys (de l'1 de gener de 2019 al 31 de desembre de 2021) prorrogable dos més (fins a finals de 2023). El procés per presentar candidatures finalitza el 4 d'abril, i el resultat es donarà a conèixer el 13 del mateix mes.

El plec de condicions del concurs neix de la tasca de la Mesa de Contractació Digital, òrgan encarregat de la cerca d'una solució de consens per al mesurament de les audiències digitals a l'Estat.

Al concurs es poden presentar aquelles empreses que operin a Espanya i tinguin capacitat per realitzar el mesurament digital i que puguin garantir els següents requisits, entre d'altres:

  • Univers del mesurament consensuat pel mercat, de manera que l'operador utilitzi els referencials establerts a partir de l'EGM.
  • Ús de les metodologies necessàries per oferir dades censals i sociodemogràfiques basades en panell i enriquides amb altres possibles fonts que les candidatures considerin oportunes.
  • Formació d'un comitè tècnic de clients que tingui potestat de decisió i resolució dels conflictes que puguin sorgir. Aquells que no es poguessin resoldre en primera instància s'elevarien a la comissió de seguiment.
  • Compromís de l'adjudicatari a ser auditat de manera independent en les diferents parts que conformen el mesurament.

Actualment el mesurament el realitza comScore, que va iniciar el servei l'1 de gener de 2012 amb un contracte de tres anys, el qual ha estat prorrogat dues vegades per dos anys més cadascuna. A finals de 2018 haurà completat set anys.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El Periódico crea una xarxa d'expertes per assolir la paritat en els articles d'opinió

El diari El Periódico ha posat en marxa una xarxa d'expertes amb l'objectiu de millorar la [...]

Una jornada aborda l'assetjament a les dones periodistes a les xarxes

El Museu del Disseny de Barcelona acull aquest dimarts, a les 18 h, la jornada #assetjament [...]

'La Marató' bat rècords amb una recaptació de 10.715.430 euros

La 27a edició de La Marató de TV3 va acomiadar la transmissió a la 1.45 h de la matinada amb [...]

Movistar+ vol aprofundir en la producció de continguts en català

La producció de l'spin-off de Merlí per part de Movistar+ no serà una fet aïllat. O almenys [...]

La plantilla es mobilitza contra el pacte per renovar la CCMA

Els treballadors de TV3 i Catalunya Ràdio s'han mostrat contràris al pacte per renovar el [...]

Marta Ariño, nova presidenta de l'associació de revistes ARI

L'assemblea general de l'Associació de Revistes ha escollit per unanimitat Marta Ariño [...]

Els 24ens Premis Zapping escalfen motors

L'Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya ha posat en marxa la 24a [...]

Fernando de Yarza assumeix la vicepresidència de la WAN-IFRA de camí a la presidència

L'Associació Mundial de Diaris i Editors de Notícies (WAN-IFRA) ha escollit Fernando de Yarza [...]

Mig segle després: recordant la revista Grama

La societat colomenca recorda aquests dies una de les primeres experiències de periodisme [...]

El Parlament tomba una moció de Cs sobre la CCMA

El ple del Parlament ha rebutjat una moció sobre la Corporació Catalana de Mitjans [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.