El grup Atresmedia ha començat a emetre anuncis comercials en format addressable TV; és a dir, publicitat dirigida i personalitzada que utilitza la tecnologia HbbTV.

Amb el nom de Digital Skin, el model de publicitat híbrida d’Atresmedia consisteix en incloure una capa d’informació interactiva superposada en l’emissió de televisió lineal. En una primera fase, permetrà una segmentació geogràfica i per continguts televisius. A més, podrà targetitzar en funció de si un espectador ha estat prèviament impactat o no per un determinat anunci.

En fases posteriors, el format possibilitarà la interactivitat, de manera que es podrà obtenir informació addicional de la marca anunciada i també comprar el seu producte online sense sortir de la pantalla.

Digital Skin es va llançar el passat cap de setmana en marques i autopromocions d’Atresmedia, i començarà a comercialitzar-se durant el segon trimestre de l’any.

La iniciativa s’emmarca dins de Nextv, la nova oferta comercial d’Atresmedia Publicidad, amb la qual el grup vol augmentar l’eficàcia de les seves campanyes i millorar el servei al client.

Atresmedia és la primera operadora en obert a l’Estat que emet en format addressable TV, que ja s’utilitza a cadenes com la francesa M6, l’alemanya RTL o l’italiana Viacom.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram