Coincidint amb l’arrencada de la nova temporada, Catalunya Ràdio ha estrenat una nova aplicació per a dispositius mòbils amb la voluntat d’adaptar-se a les necessitats dels usuaris. La renovació implica una millor experiència d’usabilitat, amb un disseny més visual, pràctic, i menys dens, segons explica l’emissora.

La nova app de Catalunya Ràdio incorpora una portada editorial, seguida d’una filera horitzontal amb els continguts més destacats perquè els usuaris hi accedeixin de manera més ràpida.

Una altra de les novetats de l’aplicació és l’estructura de les pàgines de cada programa, on els continguts a la carta queden ordenats de manera més eficient, separant els àudios dels vídeos, així com els millors continguts o les seccions destacades, amb accés a la subscripció dels diversos podcasts i a les xarxes socials actives de cada projecte.

Finalment, l’emissora destaca l’opció Per més tard: els usuaris que tinguin oberta la sessió amb registre a la CCMA poden gaudir d’un espai específic a l’app on es guarden tots els continguts que hagin seleccionat prèviament per consultar-los quan es vulgui.