Globomedia va ser la productora que el 2018 va emetre més hores en les cadenes generalistes de l’Estat (La 1, Antena 3, Telecinco, laSexta i Cuatro). En concret, la productora propietat de Mediapro va acaparar el 14,9% del total d’hores emeses, segons un informe de la consultora Dos30’ a partir de dades de Kantar Media.

El 2017, Globomedia va ocupar el quart lloc del rànquing, de manera que l’any passat en va pujar tres i va desbancar de la primera posició La Fábrica de la Tele, segona amb el 13,1% de les hores emeses en les TV generalistes. El podi el completa Unicorn Content, que debuta en la classificació amb un 12,3% de les hores d’emissió.

Per darrere queden Gestmusic, en quart lloc (baixa una posició respecte la classificació de 2017); Warner Bros. ITVP (n’avança dues), Bulldog TV (perd un lloc), Boomerang TV (també en cau un), Cuarzo Producciones (retrocedeix del segon al vuitè), Diagonal TV (puja una posició), i Plano a Plano (avança del 14è al 10è lloc).