La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (la nova nomenclatura del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques) han firmat un acord de col·laboració per impulsar els àmbits de la comunicació, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques.

L’objectiu del conveni és enfortir la indústria de la comunicació publicitària catalana i situar Catalunya com a referència internacional en aquest sector. A més, la CCMA i el Col·legi treballaran conjuntament per fomentar el coneixement de l’evolució del sector per part de les persones consumidores i usuàries. En aquest sentit, podran organitzar activitats conjuntes de divulgació, formació o estudi relacionades amb l’activitat publicitària i el paper de les marques en els mitjans de comunicació.

Arran de l’acord, la CCMA passa a ser partner corporativa del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, de tal manera que formarà part del consell consultiu de l’entitat i participarà en les principals activitats de l’entitat, com els Premis Impacte, la Festa d’Estiu, el Mirador Indiscret o els After Work, entre d’altres.

“L’acord amb la CCMA suposa un gran pas per al Col·legi en el seu objectiu d’impulsar el sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya. Anar de la mà d’una entitat com la Corporació possibilita tenir la visibilitat necessària d’un sector en constant transformació”, ha declarat la degana del Col·legi, Rosa Romà.

Per la seva banda, la vicepresidenta la CCMA, Núria Llorach, ha destacat que “impulsar les indústries culturals del nostre país i projectar el talent dels seus professionals és un dels objectius de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals com a servei públic de comunicació”. Així doncs, la col·laboració amb el Col·legi permetrà “focalitzar-nos en aquest àmbit estratègic”, ha afegit.