El periòdic Línia Nord va publicar la setmana passada el seu número 300 consolidat com a l’únic setmanari del Barcelonès Nord. Liderant la difusió amb 11.158 exemplars setmanals auditats per OJD-PGD, la capçalera fundada l’any 2010 revalida la seva presència territorial i es confirma com la publicació de referència a la zona.

Coincidint amb aquesta efemèride, el Grup Comunicació 21, editor de la capçalera, ha volgut destacar que Línia Nord és una eina de cohesió territorial. “Democratitza l’espai mediàtic perquè arriba també als barris i no només als nuclis informats del centre dels municipis”, afirma.

En aquesta línia, l’editora detalla que “Línia Nord aposta clarament pel format paper”, si bé “sense descuidar les xarxes”. “La fórmula, i alhora el repte, és combinar el periodisme en majúscules amb la difusió i fer una publicació definida i dimensionada”, afegeixen des de l’empresa editora.

El Grup Comunicació 21 argumenta que “calen editors i empreses editores darrere dels periòdics”. “Amb totes les mancances d’aquest model, aquesta continua sent l’única fórmula possible i sostenible en el temps”, sosté.

“La responsabilitat que ens autoexigim per estar a l’altura de les circumstàncies ens esperona per continuar sent fidels al nostre ideari ètic, fent-lo compatible amb les servituds que implica ser també una empresa”, conclou l’editora, que reivindica el fet de tocar de peus a terra i ser realista.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram