El guionista i showrunner Diego San José s’incorpora al Grup Mediapro per desenvolupar projectes de ficció per a televisió de manera exclusiva.

San José, guionista de comèdies com 8 apellidos vascos; 8 apellidos catalanes; Pagafantas o No controles, ja havia treballat amb Mediapro a Fe de etarras (Netflix), i més recentment a la sèrie política en clau de comèdia Vota Juan (TNT).

A més de ser darrere del desenvolupament de continguts de ficció, tant cinematogràfics com televisius, Diego San José ha treballat com a guionista en formats d’entreteniment com Vaya semanita, La Hora de José Mota, ¡Qué vida más triste! o El Intermedio, aquest produït per Globomedia.

“La incorporació d’en Diego, ara mateix el creador de comèdia més important del panorama audiovisual, reforça la nostra aposta per comptar amb el millor talent per al desenvolupament de continguts de qualitat”, assenyala Javier Méndez, director global de continguts de Mediapro. “Les experiències prèvies amb en Diego han estat molt positives i estem convençuts que desenvoluparem projectes interessants”, afegeix.

“Amb MEDIAPRO he fet dos dels meus treballs preferits, Fe de etarras i Vota Juan, i no crec que sigui casualitat, crec que té a veure amb la manera com hem funcionat junts, així que tinc molta curiositat per veure quins nous projectes poden sorgir d’aquesta relació”, afirma Diego San José.

Amb aquest fitxatge, Mediapro reafirma la intenció d’apostar per la col·laboració amb el millor talent. San José s’incorpora a l’àmplia llista de creadors amb els quals la companyia suma esforços en la creació de continguts, com Marc Vigil, Ran Tellem, Iván Escobar, Javier Olivares, Fernando González Molina o Daniel Burman, entre d’altres.