La comercialitzadora de Mediaset, Publiespaña, ha ampliat la seva oferta publicitària amb la incorporació de la plataforma d’àudio iVoox. D’aquesta manera, Publiespaña busca incrementar, enriquir i complementar l’abast i la segmentació del seu catàleg, ampliant les possibilitats que ofereix als seus clients.

Publiespaña destaca que algunes de les fortaleses que el pòdcast incorpora al seu catàleg són “l’atractiu perfil de les seves milionàries audiències, el caràcter innovador i d’immersió del mitjà, l’abast multiplataforma, l’alta capacitat d’hipersegmentació i el baix nivell de saturació de la inversió publicitària”.

El passat juny, Mediaset España i iVoox van anunciar una aliança estratègica per la qual la plataforma d’àudio es convertia en soci del grup audiovisual. Mediaset destaca que l’acord permet a la companyia aportar tota la seva experiència audiovisual per potenciar el sector del pòdcast, reforçar el reconeixement de la marca iVoox, i afavorir el creixement de la seva base d’usuaris.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram