El grup RBA ha posat en marxa Líder Actual, un portal digital especialitzat en informació econòmica i financera. L’estrena d’RBA en el sector dels mitjans econòmics amb aquest llançament forma part de la seva estratègia d’expansió digital, que ja compta amb 17 capçaleres. A més, amb Líder Actual vol reforçar la seva oferta de continguts especialitzats per incorporar nous lectors.

“A RBA tenim un model de treball basat en la qualitat, la solidesa i l’excel·lència editorial que ens ha portat a l’èxit a totes les nostres revistes i webs”, ressalta Aurea Díaz, directora general de continguts del grup. “La nostra vocació és sempre informar des del rigor i el servei als nostres lectors, i així hem plantejat la nostra entrada en el sector dels mitjans econòmics”, afegeix.

Líder Actual està concebut per informar sobre tota l’actualitat econòmica: novetats en mercats i inversions, últimes notícies d’empreses, finances personals i economia global, amb espai per a la informació de servei, l’opinió i l’anàlisi. A més, oferirà continguts de The Economist, amb qui ha tancat un acord de col·laboració.

El nou mitjà està format per cinc periodistes, a més d’especialistes en SEO, documentalistes i dissenyadors, sota la direcció de Mamen Lorenzo, directora digital i d’audiències del grup de comunicació.

El pla de continguts de Líder Actual està dissenyat per Susana Gómez, directora editorial d’RBA Revistas, de qui depenen tots els equips de redacció de mitjans impresos i digitals.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram