El gratuït 20 Minutos ha tancat el 2013 amb unes pèrdues d’explotació de 4,4 milions, una millora del 40,54% respecte als 7,4 de l’any anterior. De les pèrdues, 1,5 milions corresponen a l’edició impresa (una reducció del 76,19% respecte els 6,3 milions de pèrdues del 2012) i 2,9 milions els ha generat la digital (un increment del 163,64% respecte els 1,1 milions negatius del 2012).

La disminució de les pèrdues s’ha produït per una retallada en les despeses superior a la caiguda dels ingressos. En concret, els ingressos del grup han estat de 14,9 milions, un 14,37 inferiors als 17,4 de l’any passat: 11,1 milions de l’edició impresa, un 18,98% menys que els 13,7 del 2012; i 3,8 milions de la digital, un 2,7% més que els 3,7 del 2012.

En canvi, les despeses d’explotació s’han reduït un 22,63%, passant de 24,3 milions a 18,8. En aquest cas, l’edició impresa ha reduït la despesa de 19,6 a 12,4 milions (-36,73%), mentre que la digital l’ha augmentada de 4,7 a 6,4 milions (+36,17%).

Schibsted compra Milanuncios.com

En la presentació dels resultats del 2013, Schibsted ha aprofitat per anunciar la compra del portal Milanuncios.com per 50 milions d’euros en efectiu més un 10% de les accions del negoci combinat del grup noruec a Espanya. A banda de 20 Minutos, Schibsted també és propietari d’Anuntis Segundamano i soci majoritari d’Infojobs.