La revista mensual de cultura, oci i tendències del grup 20 Minutos deixa de sortir temporalment en la seva edició impresa i només es mantindrà a internet. El tancament de Calle 20, però, no afectarà la plantilla, ja que els treballadors continuaran treballant per a l’edició digital o bé seran reubicats en altres departaments.

El comitè d’empresa, que celebra que no hi hagi acomiadaments, espera que realment es tracti d’una “suspensió temporal” com diu l’empresa, i no de la seva desaparició definitiva.

La distribució de 20 Minutos continua caient

Per altra banda, la difusió del gratuït 20 Minutos continua caient. El passat març va distribuir 438.650 exemplars, un 34,68% menys que els 671.564 que va distribuir el mateix mes del 2012.

La disminució del tiratge és una tendència que el grup porta practicant des d’abans de l’estiu per la davallada publicitària i els números vermells que arrossega. Amb la reducció de la distribució, 20 Minutos estalvia en costos d’impressió, paper i distribució.