Abertis Telecom ha començat a operar sota la nova denominació de Cellnex, marca que aixopluga el negoci de les comunicacions terrestres, deixant al marge el de comunicacions per satèl·lit.
El canvi de nomenclatura és la passa prèvia a la seva sortida a borsa durant aquest primer semestre mitjançant una oferta pública de venda d’accions (OPV), tal com preveia el pla estratègic 2015-2017 presentat a l’octubre.
Per enfortir l’operació, Abertis Telecom acaba de fer efectiva la compra d’un paquet de 7.377 torres de telecomunicacions a Itàlia per 693 milions d’euros a l’operadora Wind (el que implica l’adquisició del 90% de Galata, propietària de les torres).
En total, la nova Cellnex es presenta amb més de 15.000 torres de telecomunicacions entre Itàlia i Espanya.