La distribuïdora cinematogràfica A Contracorriente Films ha posat en marxa una plataforma que ofereix un servei de subscripció i lloguer de continguts audiovisuals. És a dir, de vídeo sota comanda per subscripció (SVOD) i de vídeo sota comanda per transacció (TVOD).

L’oferta d’acontra+, que s’anirà ampliant i renovant periòdicament, està formada per films de tot tipus de gèneres, clàssics i actuals, amb l’opció de veure’ls doblats o en versió original subtitulada. Alhora, ofereix en modalitat transaccional estrenes simultànies en sales, continguts en lloguer i esdeveniments especials.

acontra+ ofereix una subscripció bàsica mensual amb accés a tot el contingut de 7,99 euros; una de prèmium per 9,99 euros que inclou una entrada per anar al cinema, i una subscripció anual prèmium per 99,99 euros amb una entrada de cinema al mes. Els preus per visionar continguts individuals poden oscil·lar entre 1,99 euros i 7,99 (per a estrenes simultànies en sales i en línia).

El servei compta amb un període de prova gratuït de 14 dies, i com a llançament s’ofereix un 50% de descompte per sempre en tots els plans de subscripció si es manté la tarifa escollida.

“Som una distribuïdora de pel·lícules i portem el cinema en l’ADN. El món digital és el millor aliat perquè el públic continuï estimant el cinema i vulgui seguir veient-lo a les sales”, assenyala Eduardo Escudero, soci i responsable de negoci d’A Contracorriente Films.

“No només tindrem el cinema comercial que valoren les audiències més sofisticades, sinó també atendrme nínxols avui oblidats com els amants de l’art o els que busquen pel·lícules que no només siguin nord-americanes. Prestarem especial interès al cinema més comercial que es fa a Europa i Llatinoamèrica”, afegeix, Marta Carrasco, responsable de contra+.

Antecedents

A Contracorriente Films va iniciar el projecte com a Sala Virtual de Cinema durant el confinament arran del tancament de sales. Ja amb la denominació d’acontra+, el passat setembre es va incorporar com a servei addicional per als abonats a la plataforma Mitele Plus de Mediaset, i al gener ho va fer com a canal de subscripció de Prime Video d’Amazon.

Ara, acontra+ s’ha activat com a plataforma independent amb una subscripció híbrida per promoure el consum cinematogràfic tant a casa com en sales.