Prisa Media ha nomenat el periodista Alejandro Elortegui director de nous projectes del grup, un càrrec de nova creació. El periodista s’encarregarà de liderar noves iniciatives per “maximitzar el valor de les marques i els continguts que ofereix el grup”.

Es tracta d’un nou pas en l’aposta per la transversalitat, en la línia del llançament de Prisa Motor el juliol de 2021, la plataforma dirigida per Elortegui que engloba tota la informació sobre aquest àmbit als mitjans del grup: El País, As, Cinco Días, Cadena SER i Huffpost.

En el marc de les noves funcions i com a primer projecte, Alejandro Elortegui treballarà conjuntament amb el director d’El HuffPost, Daniel Ventura, per ampliar l’abast del mitjà consolidant al mateix temps la seva audiència, coincidint amb el seu desè aniversari.

“L’èxit aconseguit en tan poc temps per Prisa Motor posa de manifest la potencialitat d’un grup com a Prisa per afrontar nous projectes, i que els passos que s’estan fent en aquest sentit són els correctes. L’aposta per ampliar l’abast i el dimensionament d’El HuffPost és el nostre següent gran objectiu”, assenyala el director de nous projectes de Prisa Media.

Trajectòria

Alejandro Elortegui es va incorporar al grup el 1997 com a director adjunt d’As, el 2005 va ser nomenat director general de Progresa, i el 2009 va marxar al Reial Madrid com a director de comunicació. A finals del mateix any va tornar a As com a director adjunt, fins que el passat juliol va assumir la direcció de Prisa Motor.

Elortegui va iniciar la seva trajectòria professional a Europa Press, on va exercir de subdirector de l’àrea de televisió, director de la delegació d’Andalusia, i director de desenvolupament i reportatges.