Mediapro ha fitxat Alejandro Flórez com a nou director general de 100 Balas, productora televisiva (El Chiringuito de Pepe, Olmos y Robles, eSports Generation, Sopa de Gansos o Fit Life) que forma part del grup des de fa quatre anys. Amb la incorporació del directiu, Mediapro persegueix potenciar l’àrea de continguts.

Flórez s’ha marcat com a objectiu reforçar la productora mantenint el focus creatiu en la comèdia (actualment el seu punt fort) i desenvolupament un potent catàleg de continguts factual, els quals han desembarcat amb força en les graelles televisives.

El fins ara responsable i creador de 100 Balas, Enrique Pérez Vergara ‘Flipy’, passa a liderar una àrea d’innovació creativa dins del departament de continguts del grup que tindrà com a objectiu la creació de nous formats per als mercats estatal i internacional. Així, actualment està supervisant la sèrie NOObees per a Nickelodeon Llatinoamèrica, la seva primera producció fora d’Europa.

Alejandro Flórez té una àmplia experiència en el sector televisiu. En els darrers tres anys ha estat director de continguts de Discovery Iberia, i prèviament havia estat director de l’àrea de televisió de RTVE. Flórez va iniciar la seva carrera a Telemadrid el 2001, primer en el departament d’I+D i després a l’àrea de compres (com a adjunt i després com a cap). El 2005 va formar part de l’equip que va posar en marxa Cuatro com a cap de programació de producció aliena, i el 2010 va fitxar per NBC Universal com a director de programació i adquisicions dels canals Calle 13 i Syfy. Abans d’aterrar a TVE, va ser director d’adquisicions i programació aliena a laSexta.