El consell d’administració del Grup Comunicació 21 ha nomenat Anna Corbatera subdirectora de digital de la xarxa de diaris Línia. La fins ara responsable d’estratègia digital assumirà les noves funcions a partir de l’1 de març de 2022.

Corbatera liderarà així l’aposta digital del grup, amb les seves 19 edicions territorials i el seu diari metropolità Línia, que l’octubre passat va superar els 100.000 usuaris únics mensuals, així com amb els seus portals temàtics. La nova subdirectora de digital té l’encàrrec de consolidar i fer créixer aquestes xifres d’audiència, conjuntament amb el subdirector d’edicions, Albert Ribas, i el director editorial, Arnau Nadeu.

Llicenciada en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra, Corbatera, de 31 anys, es va incorporar al Grup Comunicació 21 fa més de mig any després de la seva etapa com a responsable de redacció a Catalunya Diari, mitjà amb altes xifres d’audiència.

Anteriorment, Anna Corbatera havia passat, entre d’altres, per El 9 Nou, on va poder desenvolupar la seva passió pel periodisme de proximitat.