La divisió de publicitat d’Atresmedia ha firmat un acord amb Twitter pel qual el grup audiovisual difondrà vídeos amb continguts propis (de programes, sèries, informatius, etc.) patrocinats per anunciants a la xarxa de microblogging. Ho farà mitjançant el programa Twitter Amplify, llançat l’any passat als Estats Units, que permet la promoció de marques i productes a través de vídeos que piulen les cadenes.

Atresmedia és el primer grup de l’Estat en tancar un acord d’aquestes característiques amb Twitter. Als EUA, la xarxa té acords amb ABC, NBC, CBS i Fox. Aquesta eina és la que es va utilitzar per difondre el famós selfie d’Ellen DeGeneres durant la tranmissió dels Oscar, una campanya de Turner Broadcasting amb AT&T i Samsung.

“L’acord amb Amplify comporta beneficis per a l’audiència, les televisions i els anunciants”, destaca Theo Luke, responsable de Twitter Amplify a Europa. “La gent a casa seva té accés en temps real al contingut; les cadenes poden incrementar la seva audiència, i les marques poden millorar l’abast de les seves campanyes de publicitat offline”, afegeix al respecte.

“Convençuts com estem de l’eficàcia de la publicitat a la televisió, amb Amplify reforcem l’oferta per als nostres anunciants”, destaca Eduardo Olano, director general d’Atresmedia Publicidad.