El grup Atresmedia continua diversificant les línies de negoci. Ara ha signat un acord de media for equity pel qual el grup de comunicació passa a formar part de l’accionariat de la plataforma Fever, una aplicació mòbil que ofereix plans d’oci personalitzats segons els gustos dels usuaris.
Amb aquesta operació, la direcció general de diversificació d’Atresmedia (creada a principis de 2014) manté el seu objectiu d’invertir en empreses amb un alt potencial a canvi de publicitat, accelerant el seu creixement i posant en valor la televisió com a mitjà per a l’impuls d’empreses d’internet.
Fever, creada fa poc més d’un any, recentment ha tancat una ronda de finançament per més de 7 milions d’euros que li facilita seguir creixent i expandint-se a nivell internacional, segons assenyala el seu fundador, el Pep Gómez. Per al jove emprenedor castellonenc, l’acord amb Atresmedia permet a l’empresa consolidar-se en el mercat estatal.
“Fever té un model de negoci que funciona i creiem que és una de les start-up espanyoles amb un major potencial, no només pel seu creixement exponencial, sinó també perquè ha estat capaç d’innovar, oferint una proposta de valor totalment diferencial”, destaca Javier Nuche, director general d’Atresmedia Diversificación, sobre la incorporació de la plataforma a la seva cartera d’empreses participades via media for equity.
Entre els accionistes de Fever hi ha Bernardo Hernández, fundador d’Idealista.com i exdirectiu de Google i Yahoo; Jeff Pulver, primer inversor de Twitter, i Pilar López, presidenta de Microsoft Ibèrica.