Atresmedia continua diversificant les línies de negoci per la via d’acord de media for equity. Ara, el grup de comunicació ha passat a formar part de l’accionariat de Restaurantes.com (portal de reserves en línia amb més de 6.000 establiments a tot l’Estat), que s’incorpora a la cartera d’empreses participades amb aquest model. 

Amb aquesta operació, la direcció general de diversificació d’Atresmedia (creada a principis de 2014) manté el seu objectiu d’invertir en empreses amb un alt potencial a canvi de publicitat, accelerant el seu creixement i posant en valor la televisió com a mitjà per a l’impuls d’empreses d’internet.

Així, ara es posarà en marxa una campanya publicitària als canals d’Atresmedia per incrementar la notorietat del portal, a més d’una sèrie d’accions vinculades a continguts del grup relacionats amb la gastronomia, com ara Top Chef.

“Restaurantes.com suposa l’oportunitat d’entrar en una companyia amb un model de negoci provat i que opera en un mercat de gran potencial. Amb la nostra aportació en mitjans, i després de la recent operació corporativa [el portal ha estat adquirit per Restalo], Restaurantes.com compta amb tot el necessari per iniciar una etapa de creixement que el porti a competir pel lideratge del sector”, destaca Javier Nuche, director general d’Atresmedia Diversificación.

Per la seva part, Pablo Pastega, CEO de Restaurantes.com, ha destacat la “força” que els donarà Atresmedia per donar-se a conèixer “com el mitjà més fàcil i complet per reservar en els millors restaurants”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram