Atresmedia Internacional ha posat en marxa Atrescine, un canal en alta definició dedicat al cinema espanyol dirigit al mercat hispà. D’aquesta manera, creix l’oferta de canals internacionals del grup, que completen Antena 3, Atreseries i ¡Hola! TV.

Atrescine comptarà amb un ampli catàleg de pel·lícules espanyoles gràcies a l’acord amb Video Mercury Films, distribuïdora propietària del 70% del cinema produït a l’Estat. Així doncs, el grup tindrà al seu abast de més de 3.000 títols de diferents gèneres i èpoques.

El director general d’Atresmedia Diversificación, Javier Nuche, assenyala que el llançament del nou canal “és fruit de la nostra estratègia d’apostar per un catàleg de canals complementaris, amb continguts únics i originals i que ens consolida com un dels principals programadors a Llatinoamèrica i el mercat hispà dels Estats Units”.

Per al president de Video Mercury Films, Enrique Cerezo, aquesta aliança és “un acord estratègic que combina la qualitat de les nostres produccions amb el coneixement d’Atresmedia Internacional en un mercat altament competitiu, en el qual opera amb èxit des de fa més de 20 anys.

El grup de comunicació destaca que, en quatre anys, Atresmedia Internacional gairebé ha quadruplicat el nombre de llars abonades, amb més de 51 milions a tot el món.