El grup Atresmedia ha trobat una altra via de negoci o, com a mínim, de promoció. Aquest dimecres ha obert a la Gran Via de Madrid Atresmedia Café, inspirat en iniciatives similars impulsades per grups de comunicació com la CBS o Time Warner. Es tracta d’un bar-restaurant vinculat als continguts de la televisió, la ràdio i les pel·lícules del grup, un projecte de l’àrea de diversificació que vol acostar “l’univers” d’Atresmedia i els seus “valors” als visitants.

L’espai, que fins al març acollia el 40 Café, de Los 40 Principales, té 1.500 metres quadrats i està decorat amb panells amb imatges de les diferents marques, programes i sèries, així com dels seus presentadors. El local consta d’un restaurant per a 180 persones, un bar amb capacitat per a 150, a més d’un espai de nom Neox que es pot reservar per a festes privades i que el cap de setmana es transforma en una zona d’oci infantil, i una botiga amb marxandatge del grup.

A banda de l’activitat de bar i restaurant, l’Atresmedia Café també acollirà esdeveniments com rodes de premsa, presentacions, actuacions, entregues de premis, projeccions de programes, trobades amb els seguidors o firmes de llibres. La inauguració oficial serà l’11 de juny.