El grup Atresmedia incorpora en les seves emissions televisives l’aplicació PowaTag, la qual permet la compra directa i instantània dels productes dels anuncis a través de dispositius mòbils amb un sol clic. Gràcies a aquest acord amb Powa Technologies, Atresmedia serà el primer grup audiovisual de l’Estat que incorpora aquesta possibilitat.
L’aplicació permet la compra a l’instant d’un producte durant l’emissió del seu anunci mitjançant un codi de so que el telespectador registrat pot captar a través de seu dispositiu mòbil i afegir a la seva llista de compra.
Amb aquesta eina, les marques podran recollir informació clau sobre el comportament dels compradors i mesurar al moment l’impacte directe i real de les seves campanyes, segons explica Dan Wagner, director i fundador de Powa Technologies. “Amb Powa volem dotar la televisió d’una nova funcionalitat i promoure la venda per impuls dels productes dels nostres clients”, remarca el director de màrqueting d’Atresmedia Publicidad, Javier Andrés.
Amb aquesta iniciativa es busca oferir noves solucions de comunicació als anunciants i potenciar les possibilitats de participació dels espectadors, explica el grup. “Es tracta, en definitiva, d’apostar per una publicitat més atractiva, interactiva i innovadora, que aporti un valor afegit a la comunicació de les marques i que, a més, obri una oportunitat perquè la televisió generi nous canals de venda per a les marques”, afegeix en un comunicat.