La cadena Be Mad endega nova etapa aquest setembre amb la incorporació del cinema com a element central de la seva programació diària. Així doncs, la graella del canal més jove de Mediaset inclourà pel·lícules provinents d’una llibreria que inclou tant produccions dels grans estudis de Hollywood com de Telecinco Cinema, la filial cinematogràfica del grup.

La nova estratègia de programació de Be Mad estarà vertebrada per diferents esdeveniments i cicles vinculats a efemèrides i a l’actualitat cinematogràfica, així com per contenidors temàtics per gènere (cinema clàssic, espanyol, terror/suspens, acció/thriller, comèdia, ciència ficció, aventures, familiar).

“La televisió i el cinema han anat de la mà de forma històrica, especialment a Mediaset España, tant com a productors d’obres cinematogràfiques de primer nivell a través de Telecinco Cinema, com a difusors del setè art als nostres canals”, subratlla Sergio Calderón, director del canal.

“Obrim ara a través de Be Mad una nova finestra al gènere, amb un potent catàleg de pel·lícules inicial que anirà augmentant progressivament, en una estratègia enfocada a continuar proposant una oferta de qualitat adreçada a complementar el perfil multitarget de la família de canals del grup. Ho farem a través d’esdeveniments de programació tematitzats per gèneres cinematogràfics, per tal de proposar cites a l’espectador i continuar potenciant la nostra oferta als canals temàtics”, afegeix.