Notícies

BTV crea una direcció d’estratègia per fer la transició a un model transmèdia

|2016-01-14T18:15:13+02:0014 Gener 2016|Comunicació21

Rosa Alba Roig i Colomar es va incorporar el passat dilluns a BTV com a directora d’estratègia i participació, després de superar un procés públic de selecció. Es tracta d’un càrrec de nova creació que té com a missió guiar la transició del model actual cap a un de transmèdia que superi la distribució lineal de continguts.

Roig prové de la CCMA, on des del juliol de 2011 era la responsable de participació i xarxes socials. Vinculada a TV3 des del juny de 1989, també havia estat redactora d’esports (1989-2001), cap de redacció d’esports (2001-2008) i coordinadora de continguts multiplataforma (2008-2011).

A banda, va formar part dels equips multidisciplinaris responsables de la posada en marxa del canal 3/24, i ha estat membre del comitè per a la diversitat i del comitè d’innovació de la CCMA.