L’emissora municipal de Calafell ha estrenat aquest dilluns la programació de la nova temporada, la qual inclou un 85% d’hores de producció pròpia de les 168 hores d’emissions setmanals.

Així, Calafell Ràdio dedicarà 38 hores i mitja setmanals als informatius locals i generals; 70 hores i mitja a l’entreteniment cultural i informatiu; dues hores als esports, 28 hores als espais musicals amb contingut (a càrrec de col·laboradors), i 29 hores a la música de selecció.

A banda dels tres noticiaris locals diaris (de 8 a 9 h; de 13.30 a 14 h, i de 19.30 a 20 h), l’emissora també connecta amb els informatius de la Xarxa i amb Catalunya Ràdio per oferir les notícies nacionals i internacionals.

Jordi Nin, director de Calafell Ràdio des de juliol, té l’encàrrec de pilotar la conversió de l’emissora en una nova plataforma multicanal basada en les noves tecnologies sense perdre les emissions convencionals.

“El nostre objectiu és que, sobre els fonaments de Calafell Ràdio, s’aixequi quelcom molt semblant a una televisió local per internet”, explicava al juliol l’alcalde, Ramon Ferré. Segons va assegurar el batlle, l’única instrucció que havia donat als professionals per a la nova etapa és que perlessin “molt més de Calafell i de la gent que dels polítics i l’Ajuntament”.

 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram