Cerodosbé, el digital sobre viatges i gastronomia creat per Grupo Economía Digital el 2011, s’ha transformat en Tenedencias tot incorporant temàtiques de cultura i d’estil de vida, tal com vam avançar al juny.

“Tendencias es dedicarà a explicar tot allò que la literatura, la música, el teatre, el disseny, l’arquitectura, la fotografia, l’art, el cinema, la dansa, la tecnologia, la moda i, per descomptat, els viatges i la gastronomia tenen d’excepcional i diferent, juntament amb una narració periodística interessant i compromesa en explicar històries apassionants”, assenyala el seu director, Álex Sàlmon.

L’exdirector i fundador de la delegació catalana d’El Mundo no obvia que el canvi es produeix en un “moment transcendental per a la cultura, l’entreteniment i els viatges”, en referència a l’afectació per la crisi sanitària. “Tot es troba en transformació. Res està immòbil. I això és apassionant”, afegeix al respecte Sàlmon.

La voluntat és que Tendencias es converteixi en “un motor de debat que connecti amb tots els actors creatius de la societat”. A més, es vol “aprofundir i promocionar” les indústries que hi ha darrere dels sectors que impulsen la cultura.

“El nostre repte està en trobar l’equilibri entre un web diari entretingut sense renunciar a saber explicar la complexitat de la nostra societat”, rebla Álex Sàlmon.