Aquest mes de març, l’edició digital de Comunicació 21 ha trencat el seu sostre d’audiència assolint 79.240 usuaris únics, segons l’auditoria d’OJDinteractiva. La publicació especialitzada en el sector de la comunicació i en català des de 1999 té més a prop el rumb d’un creixement sostingut amb l’objectiu de superar els 100.000 usuaris únics al llarg del 2025.
El director editorial de Comunicació 21, Quim Miró, fa una valoració positiva d’aquestes xifres: “Fidelitzem els lectors i en captem de nous amb la mateixa recepta de sempre: oferint continguts amb rigor i honestedat”.
“Volem continuar creixent sense fer cap concessió a la informació banal ni a qualsevol preu i preservant els lectors informats i exigents”, subratlla. “És una dada que referma, encara més, el nostre compromís amb el periodisme i amb la nostra comunitat de lectors, que cada vegada sou més”, afegeix Miró.
Comunicació 21 està ampliant una comunitat de lectors que s’informa a través del portal web, dels perfils a les xarxes socials i, també, del butlletí gratuït de notícies.
A més del seguiment diari en l’edició digital, la revista en paper de Comunicació 21 (de periodicitat trimestral) agrupa la majoria de sensibilitats del sector amb un espai propi. Hi tenen cabuda l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC), La Xarxa, el Gremi de Publicitat, Comunicació i Màrqueting, i l’Associació Catalana de la Premsa Comarcal (ACPC).
En l’edició de primavera, s’hi sumaran l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya i el Sindicat de Periodistes de Catalunya. I en el següent número s’hi afegirà el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.