Comunicació 21 posarà en marxa a partir del proper dijous 1 d’octubre una secció específica dedicada a la publicitat. D’aquesta manera es busca ampliar la cobertura al sector i donar més visibilitat a les indústries publicitàries coincidint amb el 20è aniversari del digital temàtic.

“La voluntat és posar en valor la creativitat i el talent que hi ha al país”, afirma l’editor de Grup Comunicació 21, David Centol, “i mostrar el teixit productiu català, visibilitzar la xarxa local d’agències de publicitat i comunicació, així com la tasca de les entitats i organitzacions on s’agrupen les empreses del sector, sempre des d’una visió catalanocèntrica”.

La nova secció del digital estarà coordinada pel periodista Quim Miró.

Comunicació 21 acaba de superar els 64.000 usuaris únics, amb mes de 144.000 pàgines vista, pendents de certificar per OJDinteractive.

Comunicació 21 és la capçalera de referència del Grup Comunicació 21, que també publica els diaris Exterior (dirigit a la comunitat catalana al món), Cultura 21 i loMejor, a més dels periòdics Línia, en paper i digital, amb les seves 19 edicions metropolitanes.