Discovery Networks International ha anunciat una remodelació de la seva estructura a Europa per tal d’optimitzar les seves operacions i trobar sinergies que permetin desenvolupar de forma més eficient el seu negoci.

Així doncs, el grup unifica el negoci d’Espanya, Portugal i França sota el comandament d’Antonio Ruiz, fins ara director general de Discovery Iberia.

El també vicepresident sènior assenyala que la nova estructura suposa una “gran oportunitat de creixement” en aquests mercats, cosa que permetrà a Discovery “realitzar un ampli desenvolupament del negoci digital” a la zona. “La companyia aposta per l’agilitat i l’eficiència, amb l’objectiu d’accelerar la seva transformació i convertir-la també en un líder global en el mercat de l’streaming”, afegeix.

Antonio Ruiz es va incorporar a Discovery el 2007 com a director de canal per a Espanya, França i Portugal, i posteriorment va ocupar diferents responsabilitats de màrqueting i comunicació des de París, Milà i Madrid. El 2015 va ser nomenat vicepresident de màrqueting i gestió de franquícies d’Eurosport, i el 2018 va assumir la direcció general d’Espanya i Portugal.

Per altra banda, en el marc de la reestructuració, Discovery unifica els mercats de Suècia, Noruega, Dinamarca i Finlàndia sota el lideratge de Nicklas Norrby, i en paral·lel els integra en la divisió del Regne Unit amb James Gibbons com a director general. Per la seva part, els mercats de Bèlgica, Països Baixos i Luxemburg s’unifiquen amb el d’Alemanya amb Susanne Aigner com a directora general.