El FC Barcelona ha llançat la plataforma d’streaming Barça TV+ i el programa de fidelització Culers Premium Membership. Es tracta de dos projectes considerats clau dins l’ecosistema de productes i serveis digitals que el club està implementant, en el marc d’una estratègia basada en una nova manera de relacionar-se amb els seus seguidors arreu del món, sense intermediaris, i adaptant-se als nous hàbits de consum.

Barça TV+ està disponible a nivell global a través del web i l’app del club blaugrana, per a tots els dispositius (ordinador, tauleta, mòbil i televisió a través de la tecnologia cast), i en tres idiomes: català, castellà i anglès. En l’OTT del Barça els usuaris podran trobar més de 1.000 hores de continguts i més de 3.000 vídeos, entre els quals sèries exclusives i documentals de creació pròpia.

“Barça TV+ és la peça clau, la joia de la corona, dins la nova estratègia digital del club i, sens dubte, la millor manera d’arribar a tots els nostres seguidors arreu del món”, ressalta el directiu responsable de l’àrea digital del club blaugrana, Dídac Lee. “Es tracta d’un producte únic que oferirà als aficionats una nova forma de consumir Barça allà on vulguin i quan vulguin amb continguts exclusius i diferents que estaran disponibles sota demanda”, afegeix.

Barça TV+ està disponible de manera gratuïta sota registre, amb un accés limitat als continguts de la plataforma, o bé amb una subscripció de pagament mensual de 3,99 euros amb un accés il·limitat a tots els continguts de l’OTT.

El llançament de Barça TV+ s’acompanya del programa Culers Premium Membership, disponible sota subscripció anual de 29,99 euros, i que permet l’accés a tots els serveis i productes digitals Barça. Tant l’accés a l’OTT com el programa prèmium de fidelització són gratuïts per als socis del FC Barcelona.

“La creació d’aquest nou ecosistema de productes digitals obre per a nosaltres una nova via de negoci, que esperem que en els propers anys es converteixi en una de les principals fonts d’ingressos ordinaris del club, ajudant-nos a seguir creixent i a seguir sent competitius en un entorn cada cop més sofisticat”, assenyala Oriol Tomàs, vicepresident de l’àrea comercial.