Divinity continua amb la seva “estratègia d’expansió 360º” i aquesta setmana ha llançat una revista homònima de moda i bellesa vinculada al canal femení i al seu web. La nova publicació l’edita G+J després de l’acord arribat amb Mediaset. De periodicitat mensual, el primer número ha sortit amb un tiratge de 150.000 exemplars, 148 pàgines i un preu d’1 euro (després en seran 2,95).

La marca Divinity va néixer en l’entorn online i després, el març del 2011, es va estrenar com a canal temàtic de Mediaset (en una de les freqüències absorbides a Prisa, la que ocupava la CNN+). També va posar en marxa un club de venda privat, divinitycollection.es.

Segons Ana Bustamante, directora comercial de Mediaset, la revista Divinity és “una baula més, i segur que no l’última, de la cadena de projectes que recolzats en la marca de la cadena busquen la rendibilitat i ofereixen a les espectadores productes atractius i d’acord amb els seus gustos i necessitats”.