El Clúster Audiovisual de Catalunya ha transformat el Pitching Audiovisual Universitat-Indústria en la Setmana del Talent Audiovisual, que tindrà lloc al CCCB del 28 de novembre a l’1 de desembre. D’aquesta manera, es vol fer créixer i ampliar un projecte del qual se n’havien celebrat dues edicions.

Una de les novetats és el Mercat de Nous Professionals (dimecres), coorganitzat amb Barcelona Activa, un espai pensat per facilitar a les empreses del sector audiovisual el contacte amb joves talents que busquin una oportunitat laboral.

A més, la Setmana ha programat quatre activitats: una taula rodona sobre el model audiovisual danès (dimarts, 10 h), un estudi de cas al voltant d’Operación Triunfo (dimarts, 19 h), una conferència sobre la producció de la telesèrie La catedral del mar (dimecres, 18 h), i un estudi de cas sobre la productora d’animació britànica Passion Pictures (dijous, 18 h).

Finalment, el Pitching Audiovisual Universitat-Indústria celebrarà la seva tercera edició dijous i divendres. Enguany, els estudiants d’una vintena d’universitats presentaran un total de 24 projectes (set en la categoria de ficció, sis en no ficció, set més en noves finestres, i quatre en format TV), davant de representants d’una cinquantena d’empreses. Posteriorment es realitzaran reunions individuals per aprofundir en els projectes.