La campanya Barcelona inspira de l’Ajuntament de la capital catalana ha guanyat els Premis Impacte del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, els quals tenen per objectiu reconèixer les accions comunicatives que més ressò social i mediàtic han generat durant el darrer any.

“La seva campanya ha aconseguit visibilitzar un nou relat de ciutat i de marca. Un relat que ha fet que sigui reconeguda i considerada no solament per fer turisme, sinó també com a generadora i atractora de talent i noves inversions. Barcelona Inspira, demana una proactivitat vinculada a la creativitat i a la capacitat de moure als altres a fer coses. Una frase-lema de tota una nova visió de la ciutat”, assenyala el veredicte sobre Barcelona inspira.

Enguany, el segon premi ha estat per Moments Pizza Casa Tarradellas, per la seva “capacitat d’arribar al cor del seu públic objectiu mitjançant una efectiva campanya integrada”, i el tercer per a la campanya El gran recapte, del Banc dels Aliments, de la qual es destaca que té per objectiu informar i sensibilitzar tota la ciutadania sobre la realitat de la pobresa al país i afavorir una col·laboració contínua amb els diferents bancs d’aliments durant tot l’any.

Els guardons es van lliurar aquest dimecres al vespre durant la Festa d’Estiu, la trobada anual dels professionals del sector organitzada pel Col·legi, la qual va tenir lloc a l’Antiga Fàbrica Estella Damm de Barcelona. Durant l’acte, també es homenatjar Leopoldo Rodés, mor una setmana abans en accident de trànsit, i Salvador Pedreño, membres d’honor de l’entitat. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram