Aquest dijous 29 de maig, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya organitza una jornada en la qual presentarà el primer estudi sobre creadors de continguts en català, presentat conjuntament amb l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació. L’objectiu de la sessió és posar llum a la situació actual del sector per tal de fomentar la professionalització, la comunitat i la presència d’aquest col·lectiu dins l’ecosistema comunicatiu del país. L’acte tindrà lloc al Palau Robert de Barcelona.

L’estudi s’ha realitzat a partir d’una enquesta anònima realitzada a centenars de professionals del sector. El treball ofereix una visió detallada del perfil, les necessitats i les inquietuds de les persones que generen contingut a Catalunya i vol esdevenir una eina útil per entendre els reptes i les oportunitats del sector.

Arnau Sanz, conseller delegat de Karmina, serà l’encarregat de presentar les principals conclusions de l’estudi, posant sobre la taula dades rellevants sobre hàbits, motivacions, barreres i expectatives dels creadors actuals.

Per la seva part, Gerard Velez, director de projectes estratègics de la Fundació .cat, donarà a conèixer la Llista, una eina llançada la setmana passada per identificar i visibilitzar creadors de contingut en català.

La jornada es completarà amb una taula rodona amb Quirze Arenas, editor d’Eva, el canal juvenil de 3Cat; Joan Marc Garcia, director de Territory Influence per a Espanya, Itàlia i Portugal; Mia Ortet, directora de Vadebò, i Jordina Cot, creadora de contingut. Moderarà Long Li Xue, creador de contingut.

L’obertura de la jornada anirà a càrrec de Miquel Campmany, president del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació, i Ramon Grau, president de l’AMIC, els quals destacaran la importància d’impulsar espais de coneixement i debat al voltant de la creació de continguts.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram