El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha elaborat el manifest #Seguirpernoaturar-nos per tal de posar en valor el que el sector pot aportar a marques i empreses en la represa de l’activitat després de l’aturada forçada per la pandèmia del coronavirus.

L’entitat defensa que “es fa imprescindible” que la publicitat continuï alimentant els mitjans de comunicació, si no es vol posar en perill les vies establertes per arribar als consumidors. En aquesta línia, assenyala que els pressupostos de màrqueting són “els més fàcils de retallar”, però que abans de fer-ho caldria “analitzar molt bé” les repercussions que això tindria.

“Les marques sempre s’han construït conjuntament entre els anunciants i les empreses de comunicació. I és en moments de crisi quan aquest aspecte agafa més rellevància. Trobar l’estratègia i la campanya de comunicació adequades és una necessitat vital per sortir abans i millor de la crisi”, diu el manifest.

El Col·legi entén que ara és el moment “de l’enginy, la generositat, la valentia, l’eficàcia, envoltant-nos del millor talent per sortir reforçats d’aquesta situació”. I també de “la solidaritat, l’altruisme, la comprensió, la flexibilitat i la inventiva, valors puntals per superar aquesta crisi i contribuir a la millora del món en què vivim, sense deixar d’aixecar-nos i reinventar-nos de nou”, afegeix.

Finalment, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació afirma que les administracions han de ser un “agent clau” en la superació de la crisi del coronavirus, donant suport a professionals i empreses mitjançant ajuts, crèdits, subvencions, ajornaments o condonacions, de manera que el sector “continuï viu i actiu i pugui sumar-se a la lluita per a la recuperació econòmica del país”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram