El Diari de Tarragona ha renovat el seu portal amb la voluntat d’adaptar-se millor a cada dispositiu i a la forma en què consumeixen els continguts els usuaris, redoblant l’aposta pel mòbil i les xarxes socials, plenament integrades. El redisseny del web ha estat desenvolupat per Wenceslau News Design.
El nou web ha estat ideat sobre criteris editorials que responen a una estratègia que “equilibra immediatesa i profunditat, volum i criteri, innovació i mètode”, explica el periodista Toni Piqué, adjunt a la direcció del Diari de Tarragona.
“El nou web del Diari de Tarragona és més que un redisseny”
Una de les particularitats és que l’ordre i la quantitat de notícies a la home el marca l’actualitat i no l’origen territorial. A més, prevalen els temes per damunt de les seccions. “Superem la rigidesa de les seccions clàssiques per territoris per centrar-nos en allò rellevant. Mesclem els continguts amb intel·ligència: última hora, notícies, anàlisis, reportatges, entrevistes, cròniques”, subratlla Piqué.
“El nou web del Diari de Tarragona és més que un redisseny. Volem ser el primer clic del dia i l’últim. Volem acompanyar, informar i orientar en un món on el problema no és l’excés d’informació, sinó la falta de criteri. Aquest criteri és el nostre compromís”, rebla Toni Piqué.