El Diari de Terrassa ha estrenat un nou disseny de l’edició impresa, culminant la renovació del mitjà endegada arran del canvi de propietat amb l’entrada al febrer de Novapress Edicions. Una renovació que no només és estètica, sinó també de model editorial i d’organització.

“El Diari de Terrassa ha estat un referent informatiu durant 40 anys i el que pretenem amb el redisseny és retornar-li la força dels seus millors anys”, assenyala l’editor Marc Basté.

El canvi d’imatge s’acompanya d’una nova manera de tractar els continguts, amb més protagonisme de les persones i més formats. “El Diari es bolcarà molt més en les històries personals, amb les qüestions que tenen rellevància per a la ciutat”, assenyala Basté. “Hi haurà menys declaracions i menys seguidisme i més temes en profunditat, de ciutat, de barri, de carrer”, afegeix.

Amb tot, l’objectiu és, diu el primer editorial de la nova etapa, “seguir sent el referent informatiu dels terrassencs” tant en paper com al web i les xarxes socials, i també a través de nous productes digitals. I, a més, amb un periodisme “honest, crític i ambiciós i amb el ciutadà al centre”, assenyala en l’editorial.

L’inici de la nova etapa també queda reflectit en la numeració, que ha saltat del 10.435 de l’edició de dijous al número 1 de l’exemplar de Sant Jordi.