La Jornada encara la recta final per a la seva sortida, prevista per a principis d’any, amb la posada en marxa d’una campanya de captació de subscripcions per garantir la viabilitat del mitjà. El nou diari en paper, d’esquerres, feminista i cooperatiu calcula que necessita entre 8.000 i 10.000 persones subscriptores.

Hi ha tres modalitats de subscripcions, totes amb accés il·limitat als continguts digitals. La subscripció completa, de 25 euros al mes, que inclou totes les edicions del diari en paper (de dimarts a diumenge); la de cap de setmana, de 12 euros, amb els diaris de dissabte i diumenge, i la subscripció digital, de 6 euros mensuals.

En paral·lel, continua en marxa la campanya per associar-se a la cooperativa editora de la Jornada, endegada al maig. En aquest cas també hi ha tres modalitats: la bàsica (aportant entre 50 i 499 euros), la promotora (a partir de 500 euros) i una tercera per a entitats i cooperatives (a partir de de 200 euros).