El 2014, el Govern espanyol preveu invertir 41.106.423 euros en publicitat i comunicació institucional, un 24,32% més que els 33.065.965 euros de l’any passat. En total, s’han programat 72 campanyes institucionals, un 63,64% més que les 44 del 2013.

A banda, l’Executiu de Mariano Rajoy preveu una inversió en publicitat comercial de 105.959.915 euros, un 9,14% superior als 97.088.287 del 2013. Tot i incrementar la xifra, cau el nombre de campanyes, passant de 51 a 44, un 13,73% menys.

En total, el Govern espanyol invertirà aquest any 147.066.338 euros en publicitat, un 12,99% més que els 130.154.252 euros del 2013.

De les 72 campanyes institucionals, 57 es difondran a internet (un 17,8% més que el 2013), 36 a la ràdio (+11,4%), 35 als diaris (-1,4%), 22 a la televisió (+5,6%), i 11 a revistes (-16,5%).

D’entre les campanyes, destaquen les del Ministeri d’Indústria, que destinarà 15.146.784 euros al desenvolupament de noves tecnologies, dels quals 9.677.984 euros seran per al dividend digital.