La Fundació del Gran Teatre del Liceu ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei d’agència per al disseny de l’estratègia i el pla de mitjans de la institució, la negociació de les tarifes i descomptes, la contractació d’espais publicitaris, i l’anàlisi i seguiment de les campanyes.

El pressupost base de licitació és d’1.146.547 euros (sense IVA) per un contracte d’un any (prorrogable un més). El termini per presentar ofertes finalitza el 17 de juliol.

El Liceu considera “crucial” disposar d’eines i estratègies de publicitat i comunicació eficients per mantenir i incrementar la visibilitat i la notorietat de la identitat corporativa i les activitats artístiques i educatives en l’àmbit local, estatal i internacional. En particular, la institució vol millorar les campanyes digitals, posant “especial atenció a la captació de leads, la venda d’entrades i al tracking de totes les accions per poder analitzar i optimitzar el ROI d’aquestes”.

L’empresa adjudicatària haurà de presentar estudis i anàlisi sobre el mercat i el sector (competència, tendències actuals i futures, etc.); els mitjans i suports (nous players, formats i tecnologies, comparatives d’eficiència i rendibilitat), i els públics objectius (definició del buyer persona, necessitats i beneficis envers els productes, disseny del customer journey, etc.).