El 24 de febrer, la cooperativa editora del nou diari Jornada celebrarà una assemblea general simultània a Barcelona, Palma i València per encarar la recta final del projecte, en la qual es decidirà la seva data de sortida, entre altres aspectes. El mitjà compta amb més de 600 persones i entitats associades.

Inicialment, els impulsors de Jornada tenien previst el llançament per a finals de tardor, però la situació política a Catalunya va trastocar els plans al retardar-se la campanya de subscripcions.

“Hem viscut una tardor intensa i convulsa, que ens ha destarotat els plans inicials de sortida del projecte, que volíem que fos a finals d’any. Durant les festes nadalenques ens hem aturat per reprendre forces i replantejar el calendari de treball amb l’objectiu d’enfocar ja la fase final per sortir amb regularitat al carrer”, explica la directora del nou mitjà, Laia Altarriba.

“Encarem aquesta nova etapa del projecte amb empenta i amb la convicció que ben aviat podreu llegir cada dia la Jornada”, afegeix. Mentre això no arriba, bona part dels esforços se centre en la campanya de subscripcions per garantir la viabilitat del projecte.