La Roca Umbert Fàbrica de les Arts de Granollers acull aquest dimecres la 15a edició del Mercat Audiovisual de Catalunya, que duu per títol De la generació a la conversió. Enguany, el certamen ha vist com el pressupost s’ha retallat de 192.000 a 115.000, la meitat dels quals els aporta l’Ajuntament i la resta la Diputació de Barcelona i la Generalitat. Per aquest motiu, el certamen ha hagut de concentrar la seva activitat en un sol dia i reformular la seva proposta amb una programació més dinàmica.

En aquesta edició, l’Audiovisual MAC té per objectiu oferir les claus que estan definint el procés de transformació del sector audiovisual. Així, s’han programat continguts relacionats amb les novetats tecnològiques, els formats, els sistemes de distribució i les estratègies d’explotació.

Una de les novetats del MAC 2014 són les Càpsules OMAC, uns microtallers de formació, divulgació i reciclatge sobre diferents aspectes del sector: des de l’ús de programaris específics a estratègies per millorar els processos d’autogestió, difusió i comunicació dels professionals del sector.