Aquest desembre, GironaNotícies.com ha estrenat un nou disseny, les principals característiques del qual són una major interactivitat, més continguts multimèdia i una millor visibilitat en la lectura. Un dels objectius del nou disseny és potenciar la compartició per tal de reforçar la connectivitat amb les xarxes socials, on el mitjà compta amb més de 27.000 seguidors tant a Twitter com a Facebook.

Amb el nou disseny, el digital també estrena una jerarquització de les notícies per facilitar la cerca de continguts, així com la secció El Temps, amb geolocalització ofereix la informació meteorològica del lloc on es troba l’usuari. Amb el nou portal també es pretén potenciar l’aspecte audiovisual i les retransmissions en directe d’esdeveniments via Twitter, així com l’elaboració de reportatges i la presència de flaixos informatius amb les notícies d’última hora.

Per als propers mesos, GironaNotícies.com, que al setembre va fer nou anys, té la intenció de continuar ampliant els seus continguts amb més formats audiovisuals i reportatges.

El portal gironí forma part del grup GN, que completa la seva oferta mediàtica amb el portal LleidaNotícies.com i el web turístic CostaBravaGirona.org, ambdós estrenats el passat juliol.