El Reial Club Deportiu Espanyol ha posat en marxa una plataforma OTT en el marc de la seva estratègia digital i audiovisual. Amb aquest projecte, es vol oferir als seguidors blanc-i-blaus una finestra exclusiva i innovadora al contingut audiovisual generat pel club, i alhora reforçar el seu vincle.
La iniciativa s’emmarca dins del creixement i consolidació d’Espanyol Media, el segell audiovisual del club. L’OTT ha estat desenvolupada per Vidneo (del grup Lavinia), que col·labora amb l’Espanyol des de fa tres anys.
De web TV a OTT
El nou servei audiovisual d’Espanyol Media evoluciona d’un web TV a plataforma de servei multimèdia. D’aquesta manera, es busca millorar experiència d’usuari, amb accés des de Smart TV i dispositius mòbils, i una integració total amb altres actius digitals del RCD Espanyol, com l’aplicació per a dispositius mòbils i el web oficial. La plataforma també afavoreix la personalització del contingut.
La nova OTT permet l’accés als partits complets dels primers equips masculí i femení, arxius històrics de l’històric club, i contingut prèmium desenvolupat sota el segell propi d’Espanyol Media, i també oferirà les retransmissions en directe del futbol base (La 21) o els amistosos de pretemporada.
Amb la nova plataforma, l’Espanyol també fa una aposta per una evolució en la seva estratègia comercial, amb la voluntat de generar noves oportunitats de monetització a través de registres, actius destinats a patrocinadors i models de subscripció. Amb aquest enfocament, es busca impulsar el creixement dels projectes i obrir nous continguts d’alta qualitat als aficionats.
El Barça estrena la seva nova OTT