L’onzena edició del Serielizados Fest ha aplegat 214.000 espectadors, 1.000 més que l’any passat, fins ara la seva xifra més alta.
En concret, el Festival Internacional de Sèries de Barcelona ha congregat més de 9.000 persones a les diferents seus físiques (del 14 al 23 d’octubre) i 205.000 en l’edició en línia a través de Filmin (del 18 al 30 d’octubre).
“Aquest any suposa un abans i un després en la història de Serielizados, sent el primer festival de sèries de l’Estat en donar premis a sèries nacionals i internacionals, apostant per Barcelona com a seu presencial única i seguint sent per cinquè any consecutiu el festival online de sèries més potent del país amb 205.000 espectadors”, celebra Betu Martínez, codirector del certamen.
‘Yo, adicto’ s’imposa al Serielizados Fest 2024