El nou Super3 adoptarà la marca SX3 i dividirà els continguts en dos mons: l’S3, adreçat a la primera infància, i l’X3, dirigit a nenes i nens més grans i a preadolescents.

El nou projecte infantil de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals es posarà en marxa el 10 d’octubre amb una oferta transmèdia, omnicanal i multipantalla, i es presentarà públicament el 28 de setembre.

Així doncs, el nou SX3 no serà només un canal de televisió, sinó que es transformarà en una plataforma digital de continguts de vídeo i àudio disponibles a través de diferents pantalles i suports.

Amb la posada en marxa de les marques S3 i X3 es crearan dos mons adreçats a diferents franges d’edat, i l’oferta de continguts es treballarà des d’aquesta perspectiva. Seran continguts d’entreteniment, informatius i educatius amb la vocació de potenciar valors de comunitat, territori, patrimoni cultural, proximitat, interacció i participació.

La posada en marxa del SX3 és una de les grans apostes de la CCMA en la nova etapa de “refundació” de l’ens, amb l’esperit d’accedir a nous públics i crear nous continguts centrats en l’usuari.