El setmanari El Temps s’ha renovat tant en paper com al web. La transformació no és només estètica, sinó també de contingut i, especialment, estratègia digital. En aquesta nova etapa, la capçalera deixa de ser el “setmanari d’informació general” amb què va néixer el 1984 per esdevenir un “setmanari de política i cultura”.

El mitjà ha redefinit la seva presència digital amb un producte completament nou, en una transformació que busca actualitzar la seva proposta i acostar-se també a les noves generacions de lectors. A més, ha llançat una subscripció digital amb accés il·limitat a tots els continguts.

A banda, el nou El Temps incorpora noves firmes, suprimeix les seccions que articulaven la revista i introdueix una “major anarquia” en la manera d’expressar-se, segons explica el seu director Borja Vilallonga. “Obliterem fronteres i barreres perquè creiem que la política és cultura i la cultura, política. Ens obrim a la creació literària. I retornem a la investigació periodística amb el nostre equip de reporters”, assenyala.

Vilallonga va assumir la direcció del mitjà al març amb l’objectiu d’introduir-hi canvis profunds. Un dels reptes era apropar el setmanari a la generació millennial: “El Temps ha de parlar el nostre llenguatge, explicar els nostres temes i emprar les nostres eines comunicatives”, assegurava Borja Vilallonga, de 32 anys, un menys que la capçalera.