Atresmedia ha iniciat el 2018 amb beneficis, tot i que han disminuït respecte a l’exercici anterior. En concret, en els tres primers mesos de l’any, el grup ha registrat un benefici net de 21,007 milions d’euros, un 26% menys que els 28,384 milions obtinguts durant el mateix període de 2017. Per la seva part, els beneficis d’explotació han estat de 28,401 milions, un retrocés del 23% respecte als 36.886 de l’any passat.

En el primer trimestre de 2018, Atresmedia va tenir uns ingressos nets de 252,196 milions d’euros, un 2,7% menys que els 259,067 de fa un any, mentre que les despeses d’explotació van ser de 218,974 milions, un augment del 0,5% en comparació als 217,851 milions de 2017.

La nova divisió d’audiovisual (a televisió se li sumen cinema i digital) ha assolit un benefici d’explotació de 26,634 milions d’euros, un 25,3% menys que els 26,634 milions del primer trimestre de 2017. En aquest àmbit, els ingressos nets cauen un 2,6% (passen de 242,595 milions a 236,245) i les despeses creixen un 1,1% (de 203,105 milions a 205,336).

Per la seva part, al divisió de ràdio obté un benefici d’explotació d’1,768 milions, un augment del 45,4% respecte als 1,216 milions del primer trimestre de 2017. En aquest àmbit, els ingressos cauen un 3,2% (de 19,367 milions a 18,747) i les despeses ho fan un 6,8% (de 17,641 a 16,433).