El primer semestre de 2018, eldiario.es va registrar un benefici abans d’impostos de 547.537 euros, quadruplicant els 126.456 euros del mateix període de l’any passat. 

De gener a juny, el digital va facturar 3.003.325 euros, un increment del 42,47% respecte als 2.108.087 de l’any passat, i calcula que tancarà el 2018 amb uns ingressos d’entre 5,7 i 6 milions d’euros (l’exercici anterior van ser 4,8 milions). Per la seva part, les despeses van créixer un 23,07%, passant d’1.981.631 a 2.438.726 euros.

Dels ingressos, 1.811.440 euros corresponen a la publicitat (un 35,46% més que el primer semestre de 2017) i 1.186.279 euros a les aportacions dels socis-subscriptors (+76,18%).

El creixement d’aquesta segona partida s’explica per la gran pujada d’abonats durant el primer semestre (coincidint amb el cas dels màsters de Cristina Cifuentes i Pablo Casado): els 22.800 socis de principis d’any van augmentar fins als 32.700 a finals de juny.